23/2/10

Βγενόπουλος ο αριστερός

Αυτοπροσδιοριζόμενος ως αριστερός (χωρίς να υποστηρίζω κανένα κόμμα της λεγόμενης αριστεράς και πολύ περισσότερο να ανήκω σε κάποια ομάδα πλύσης εγκεφάλου βλέπε κομματικές νεολαίες) τρόμαξα ωφείλω να πω πιάνοντας τον εαυτό μου να συμφωνεί σε πολλά θέματα με τις απόψεις το κ. Βγενόπουλου στη συνέντευξη που έδωσε στο Alter. Πρώτα από 'λα συμφωνώ πως το πρώτο μέλημα της χώρας αυτή την στιγμή είναι να μην φτασει το βιωτικό επίπεδο από το πέντε που βρίσκεται στο μήδεν αλλά μεχρι το τέσσερα. Ακόμα συμφωνώ σε αυτό που είπε για την κατάσταση στο δημόσιο και τους δήμόσιους υπαλλήλους. Δηλαδή στο ότι πρέπει να γίνει μία επιλογή ανάμεσα σε αυτούς που δουλεύουν πραγματικά και στα "δικά τους παιδια". Απολύοντας ουσιαστικά αυτούς που κοιμούνται όρθιοι, εξασφαλίζεις το ίδιο αποτέλεσμα με το να μειώσεις αφθέρετα και χωρίς κριτίρια τους μισθούς από όλους τους εργαζομένους. Δίνοντας πάντα ένα χρονικό περιθόριο σε όλους να συμωρφωθούν (δηλαδή να σταματήσου να τα ξύνουν). Επίσης αναφέρθηκε στις συνέχης επιθέσεις της Ν.Δ. στο ΠΑ.ΣΟ.Κ λέγοντας πως δεν μπορούν να μιλάνε για απραξία και καθυστέρηση αυτοί που επί πέντε χρόνια δεν έκαναν απολύτως τίποτα (και εδώ να προσθέσω πως δυστιχώς για την Ελλάδα το ΠΑ.ΣΟ.Κ είναι η τελευταία ελπίδα σωτηρίας αλλωστε είναι γνωστό πως στα μέρη μας δεν ψήφιζουμε τον καλύτερο αλλά τον λιγότερο χειρώτερο). Βέβαια το πιο συνταρακτικό ήταν η παραδοχή του πως αυτοί που πρέπει να πληρώσουν για να μειωθεί το χρέος είναι οι πλούσιοι!! Να κλείσω με μια διαφωνία μου, κ. Βγενόπουλε δεν είμαι γνώστης των οικονομικών θεμάτων αλλά είμαι σίγουρος πως το δυνατό τραπεζικό μας σύστημα δε ωφείλεται μόνο στους σωστους χειρισμούς του κ. Προβόπυλου αλλα και στο γεγονός οτι οι τράπεζες μας πηδούσα ασύστολα όλα αυτα τα χρόνια.
Υ.Γ. Παρέξενα πραματα συμβαίνουν ίσως βέβαια το κάνει για διαφήμηση.
Υ.Γ. Άντε καλέ δεν πιστεύω.
Υ.Γ.Πάντως εγώ θα τον ψήφιζα μετά τα χθεσινά.
Υ.Γ. Είμαι ο μόνος σοβαρός άνθρωπος σε αυτό το blog ή μου φαίνεται;
Υ.Γ. Δάσκαλε γεια σου ήσουν μάγκας. Καλό ταξίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: