12/6/10

Πες το με ένα σπρέι #1


Αφήνω λοιπόν τα ποδοσφαιρικά πίσω (για να αποφύγω το λιντσάρισμα) και ενγαινιάζω μια και νούρια στήλη (αρκεί να μου θυμίζετε να την συνεχίσω γιατί θα το ξεχάσω). Βρήκα λοιπόν ένα βιβλίο που λέγεται "πες το με ένα σπρέι" από την Κατερίνα Χριστοδούλου και θα σας γράφω σιγά σιγά κάποια κομμάτια του. Δεν ξέρω αν όντως όλα είναι συνθήματα σε τοίχους (γιατί κάποια τα έχω ακούσε σαν ανέκδοτα), αλλά ας αρχίσουμε:

  1. Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία αλλά εμένα τι με νοιάζει;
  2. Θεέ μου δώσμου υπομονή........ΤΩΡΑ!!!!!!
  3. Η ζωή είναι τραγωδία σήμερα είμαστε εδώ και αύριο το ίδιο
  4. Η ευτυχία δεν φέρνει τα λεφτά.
  5. Αγωνιστείτε για ένα εξαήμερο Σαββατοκύριακο (αυτός είναι Σαλονικιός100%)
  6. Όταν δεν έχετε άλλη λύση ουρλιάξτε!
  7. Να είστε ειλικρινής με τους πελάτες ακόμα και αν δεν το εννοείτε (θεικό)
  8. Γίνε άνεργος το επάγγελμα του μέλλοντος!
  9. Τίποτα δεν είναι αδύνατο για αυτόν που βάζει τους άλλους να το κάνουν.
  10. Το αφεντικό που είναι αυτο δημιούργειτος και λατρεύει τον δημιουργο του.
Και το ΤΟP για σήμερα: Συμπαραστθείτε στους απεργούς πείνας.......στείλτε τους σάντουιτς!!

Υ.Γ. Και να συμπληρώσω πως όποιος λεεί πως τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία δεν ξέρει που να τα ξοδέψει. Ας μου τα δόσει τα δέχομαι

3 σχόλια:

Τσακ είπε...

Φαση εχουν!
Εν τω μεταξυ καθε φορα που μπαινω το μπλογκ ειναι και καλυτερο...

Dr. Strangelove είπε...

Το προβλημα πλεον ειναι πως αλλαξε το HTML του blog και δεν μπορω να μετρησω τους επισκεπτες με το google analytics προσπαθησα να το ξανακανω απο την αρχη δεν τα καταφερα αλλα εκανα καποιες ακομα αισθητικες επεμβασεις....τεσπα θα βρεθει λυση

Τσακ είπε...

Βαλε το blogpatrol που χω κι εγω αμα ειναι...