12/6/10

Χάσαμε, ε και;


Μου αρέσει το ποδόσφαιρο, επειδή ειναι ένα άθλημα που μπορούν να το παίξουν οι πάντες (αρκεί να έχουν πόδια) κοντοί, χοντροί, άσχημοι. Βεβαια αυτό που βλέπουμε τα τελευταια χρόνια δεν είναι ποδόσφαιρο. Το ποδόσφαιρο θυσιάστηκε στον βωμό του χρήματος (όπως χιλιάδες άλλα πράματα). Μπορεί να με πείτε χαζό αλλά σαν φίλαθλος (δεν είμαι οπαδός, γιατί οπαδισμός είναι ταυτόσημη έννοια με τον φανατίσμο) δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν η ομαδα μου θα νικήσει, αυτό που με ενδιαφέρει να παίζει μπάλα, να το ευχαριστιέμαι εγώ και οι παίκτες, όχι ο πρόεδρος που βγάζει χρήμα. Για αυτό το λόγο δεν μπορώ να βλέπω παιχνίδια της Εθνικής (εδώ δεν παίζει βέβαια τόσο μεγάλο ρόλο το χρήμα όσο στους "συλλόγους" αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο). Δεν πειράζει που χάσαμε σήμερα, αλλά με πειράζει που είδα μια ομάδα να μην παίζει μπάλα. Την βαριέμαι την Εθνικη προτιμώ να βλέπω την ομάδα του χωριού μου.

Υ.Γ. Διαβάστε και αυτό άμα θέλετε.
Υ.Γ. Καλή επιτυχία στα παίδια (αν και για να ειμαι ειληκρινής δεν το βλέπω).
Υ.Γ. Επίσης χρόνια πολλά για χθές στον Hugh Laurie αλλά και στον House που είχαν γενέθλια (την ίδια μέρα, τυχαίο;...δεν νομίζω) και διαβάστε ένα αφιέρωμα από τον Τσακ στον Hug Laurie.

3 σχόλια:

Τσακ είπε...

Για πες...
Τι να πω...
Ειναι πολυ γελοιοι ολοι αυτοι που κριτικαρουν το Ρεχαγκελ τπτ αλλο δε λεω! Το 2004 τον προσκυναγαν...
Τετοιοι ανθρωποι διπροσωποι και μαζοποιημενοι δεν παλευονται μια.

Δειτε λιγο γιατρο να ξεσκασετε!

Dr. Strangelove είπε...

Θεωρω τον Ρεχαγκελ πολυ μεγαλο προπονητη. Ειναι απο τους καλητερους στην τακτικη στο πως να κερδισει ενα ματσ, ολος ο κοσμος 2004 τον εβριζε γιατι η εθνικη επαιξε ουσιαστικα αντιποδοσφαιρο και πηρε το Euro. Τωρα ολες οι ομαδες παιζουν ετσι.Με πρωτο και καλητερο το Μουρινιο, ο Ετο φετος δεξι μπακ επαιζε. Δεν κριτικαρω το Ρεχαγκελ γιατι εξαιτιας του ειδα κατι που γινεται καθε 100 χρονια τον ευχαριστω πραγματικα, ομως βαριεμαι να βλεπω συνεχια αυτο το αντιποδοσφαιρο. Για το οτι εχασε η Εθνικη δεν φταιει ο Ρεχαγκελ

yannidakis είπε...

κι εγω φιλε νομιζω πως ΠΡΕΠΕΙ να βλεπεις ΜΟΝΟ την ομαδα του χωριου σου :[